Šta je ctr u Yandexu. Šta se smatra dobrim CTR-om? Šta je CTR i kako izgleda u Yandex Directu

  • 13.11.2019

Izdali smo novu knjigu „Content Marketing in na društvenim mrežama: Kako ući u glavu pretplatnika i zaljubiti se u svoj brend.

Izračun klika - CTR karakteristika

Ne samo oglašivač, već i webmaster koji želi unovčiti svoju web stranicu mora znati o tome kakav je CTR u oglašavanju. Termin CTR (Click Through Rate) odnosi se na veze ili oglase koje posjetitelji web stranice mogu pratiti. Ovaj indikator se mjeri kao postotak, izračunava se pomoću posebne formule:

CTR = (broj klikova / broj pojavljivanja) * 100

Više videa na našem kanalu - naučite internet marketing uz SEMANTICA

Prema statistikama, najveći CTR pokazuje, sposoban da se prilagodi interesima korisnika interneta. Gotovo svi standardni dinamički baneri Runeta imaju CTR u rasponu od 0,01% do 2%. Učinkovito ciljanje i profesionalno medijsko planiranje omogućavaju višestruko povećanje ovog pokazatelja.

Šta je CTR u Yandex Directu

Kao dio ovog pridruženog programa, stopa klikova odražava broj posjeta postavljenih reklama od strane posjetitelja. Parametar se izračunava u odnosu na ukupan broj pregleda stranica koje sadrže banere.
Net kontekstualno oglašavanje Yandex.Direct omogućava webmasterima da prate mogućnost klikanja objavljenih oglasa. Jedna od njegovih prednosti je mogućnost prikupljanja CTR-a po rezovima (odvojeni blokovi statističke analize za svaki kontekstni modul). To znači da se CTR može povećati promjenom boje i lokacije blokova i drugim manipulacijama s oglašavanjem.

Faktori koji utiču na CTR

Postoji mnogo kriterijuma koji utiču na efikasnost objavljenih oglasa. Najvažniji faktori uključuju:

  • dimenzije banera – slike u punoj veličini su lakše kliknuti;
  • lokacija reklamnog modula;
  • isječak teksta ( komercijalnu ponudu opisivanje usluge ili proizvoda);
  • grafička slika;
  • interaktivnost - često se nalazi u banerima od Google-a;
  • korištenje multimedijalnih tehnologija;
  • svjetlina i kontrast.

Marketinški stručnjaci se ne slažu oko toga kako povećati CTR. Neki sugeriraju da reklame trebaju biti svijetle i izražajne. Drugi smatraju da agresivno oglašavanje odbija korisnika interneta, te da morate "maskirati" banere ispod pozadine stranice.

CTR prognoza - šta je to?

Ovo je jedna od funkcija online alata za predviđanje budžeta koji pruža usluga Yandex.Direct. Pomoću njega možete izračunati vjerojatni CTR za bilo koju frazu koja se koristi kao ključna riječ za koju se stranica promovira. Da biste to učinili, trebate unijeti listu ključnih fraza u poseban obrazac i kliknuti na dugme "izračunaj".
Sistem će pružiti informacije o cijeni postavljanja oglasa i približnoj klikabilnosti fraze. Imajte na umu da je ovo prosječan CTR, a ne apsolutna vrijednost.

Kažu da je oglašavanje jako profitabilan posao. Istina, mnogi početnici mogu raspravljati s tim. Njihovi budžeti za oglašavanje se tope pred našim očima, nailazeći na nerazumljiv indikator: CTR. Ispostavilo se da je ovo najvažniji faktor, što je dio algoritma za izračunavanje cijene po kliku. Hajde da pokušamo da shvatimo šta je CTR u Yandex.Directu i kako se sprijateljiti sa njim. Pitanje je, prema mišljenju stručnjaka, globalno. Razumijevanje ovog faktora će uštedjeti mnogo novca na reklamnoj kampanji i zaraditi više.

Nekoliko riječi o "Yandex. Directu"

Internet je najpopularnija platforma za oglašavanje vašeg proizvoda ili usluge. Ovdje posluju mnoge kompanije čija je suština organiziranje interakcije onih koji se žele obavijestiti i webmastera, odnosno ljudi koji daju svoje stranice za oglase.

Najveće mogućnosti po tom pitanju imaju pretraživači. To su preduzeća koja se bave stvaranjem specijalizovanih softver. Stalno nailazite na njih kada tražite bilo kakvu informaciju.

"Yandex. Direct" je jedan od najpopularnijih reklamne kompanije na ruskom internetu. Organizovan je na bazi preduzeća koje je kreiralo istoimeni pretraživač. "Yandex. Direct" pruža usluge oglašivačima i vlasnicima web stranica (webmasterima). Prvi troše novac da bi se izjasnili, drugi dobijaju manji dio za obezbjeđivanje vlastitih stranica.

Usluga koja ih povezuje prirodno regulira proces. On mora stalno održavati ravnotežu između oglasa i klika na njega. U suprotnom, i oglašivači i webmasteri će ga napustiti. Da, i posjetioci će smatrati da su njegove usluge nedovoljno kvalitetne i ići će na drugu tražilicu. Internet je veoma konkurentna oblast. Sada kada ste shvatili o kojoj se temi razgovara, možete preći na srž stvari. Dakle, šta je CTR u Yandex.Directu?

Pravila

Morate shvatiti da je mnogo ljudi uključeno u oglašavanje. Oni koriste isto ključne fraze i stoga se takmiče jedni s drugima. I Yandex.Direct djeluje kao sudija. Obuka koju organizuje kompanija daje neke informacije o tome, ali nedovoljno.

Cilj Yandexa je zaraditi novac. Stvara pravila koja omogućavaju svakom oglašivaču da uzme što je više moguće. Na primjer, cijena po kliku u Yandex.Directu može varirati za slične oglase. "Referent" ne gleda koliko ste pristali da platite, već na povratne informacije potrošača. Njemu je važnije da ljudi prate oglas.

Ako razumijete ovu tačku, tada će biti lakše saznati u Yandex.Directu i kako to utiče na budžet. Opet, kompaniju nije briga koliko ste novca spremni da joj date ako su reklame nespretne ili ne privlače javnost. Od svih traži više, to je smisao njenih aktivnosti.

Šta je CTR u "Yandex. Direct"

Tehnička podrška prilično jasno opisuje ovaj koncept. CTR (click through rate) je pokazatelj klikabilnosti banera ili oglasa. Formula izračuna uključuje dva indikatora: broj klikova i pojavljivanja. CTR je količnik između njih. Odnosno, da biste ga dobili, morate podijeliti klikove po prikazima. Međutim, nije sve tako jednostavno.

Prvo, Yandex ne izračunava odmah ovaj indikator. Prilikom odabira oglasa u početku se fokusira na predviđeni CTR. A kako "Yandex" prima ove podatke - niko zaista ne razumije. Ista tehnička podrška objašnjava da se fokusira na prosjeke sličnih reklamne kampanje, uzimajući u obzir karmu stranice (ako postoji).

Stvarni CTR počinje da se izračunava tek nakon toga određeni iznos utisci. Na primjer, 2016. ih je trebalo biti najmanje 400. Cijena klika u Yandex.Directu direktno zavisi od ovog pokazatelja. Što je manji, to će biti skuplje prikazivanje oglasa.

Logika sortiranja oglasnih jedinica

Pogledajmo primjer koji pokazuje kako funkcionira stopa klikanja (CTR). Imamo dva oglašivača. Jedan je spreman da plati 20 rubalja. za svaku radnju klijenta, drugom je žao takvih sredstava. Naveo je cijenu od 10 r.

Njihove reklamne kampanje su djelovale neko vrijeme. Kao rezultat toga, Yandex je vidio da je prvi od sto impresija dobio 5 klikova. Njegov CTR je 5%. Drugi oglašivač je mnogo bolje izveo svoju kampanju. Dobio je CTR za istih sto prikaza - 15%. Dobro urađeno!

A šta je Yandex zaradio u isto vrijeme? Od prvog: 20x5 = 100r. Od drugog: 10x15 \u003d 150 rubalja. Ko je bolji za njega? To je svakome jasno, jer su oglasi prikazani isti broj puta. Ali od ekonomičnijeg, ali marljivijeg oglašivača, Yandex dobiva više. To znači da se neće zavaravati, već će dati prednost ovom radoholičaru. I kao bonus - niža cijena po kliku.

Da li CTR utiče na budžet?

Oglašivači stalno pokušavaju da se uklope u Yandex.Direct. Obuka za one koji žele da počnu vlastiti posao se poboljšava. Da biste postigli rezultate, a ne izgorjeli, morate se zanimati za nove proizvode, proučavati tuđa iskustva. Dakle, prije nekog vremena se pokazalo da Yandex reagira na cijelu reklamnu kampanju, a ne na jedan baner. Analizira koliko je stručnjak pažljivo prikupio ključne riječi, kako ih koristi prilikom kreiranja oglasa.

Osim toga, Yandex prikuplja informacije o svakom nazivu domene. Ako je nepovoljno, onda se govori o "karmi sajta". Utječe na rezultate pretraživanja, stoga povećava cijenu po kliku. Da biste saznali konkretno postoji li nešto negativno na vašoj web lokaciji, možete samo eksperimentalno. Morate kreirati dva identična oglasa koja vode na različite adrese. Po cijeni koju nudi usluga, shvatit ćete prema kojoj ima bolji odnos.

Kako povećati CTR?

Stručnjaci imaju mnogo mišljenja o ovom pitanju. Većina njih sklona je mišljenju da reklame treba razraditi. Prvo prikupite sve moguće ključeve. Yandex će svakako analizirati njihov kvalitet kada provjeri vašu kampanju. Što su ključne riječi bolje, to je niža cijena. Stručnjaci su to utvrdili u praksi.

Drugo mjesto u porastu CTR-a je sam oglas. Ključna fraza treba da bude u naslovu i tekstu. Morate ga staviti pod navodnike kada kreirate kampanju. "Yandex" ovaj znak shvaća kao želju za oglašavanjem po tačnom pojavljivanju riječi. I to eliminira nepotrebne, neprikladne utiske. Dakle, ne smanjuje CTR.

Zaustavite reči

U servisu postoji funkcija koja vam omogućava da ne prikazujete oglase za određene upite. Zovu se stop riječi. Na primjer, želite reklamirati bunde. Naravno, svi zahtjevi sa ovom riječju moraju biti proračunati i usvojeni. Kada prikupljate ključne fraze, pažljivo ih pročitajte. Definitivno će biti "haringa ispod bunde" i još mnogo toga. Takvi zahtjevi, ako ne budu zabranjeni, smanjit će našu stopu, povećati cijenu cijele kampanje. Odnosno, kada kreirate oglašavanje, najvažnije je razraditi ključne fraze.

Odabir publike

Takođe važna tačka. "Yandex" se fokusira na ključne fraze. Međutim, nema svako ko piše zahtjeve novca ili mogućnosti da kupi proizvod ili naruči uslugu. Ovaj dio publike treba odsjeći. Za to postoji lokacija prema starosti, geografskoj lokaciji. Ne trebaju vam ljudi iz Magadana da gledaju oglas za prodaju cvijeća na Jalti, zar ne? Na njih i dalje neće potrošiti ni kune, ovi građani nemaju takvu mogućnost. Stoga još jednom treba pažljivo pogledati kome nudite svoje usluge. Napravite portret potencijalnog kupca i fokusirajte se na njega. Tada će vas "Yandex" zadovoljiti velikim CTR-om, a sama kampanja - ozbiljnim prihodom. Sretno!

Sergey Arsentiev

Šta se smatra dobrim CTR-om?

Bilo koja akcija može, ali ne mora biti efikasna. To vrijedi i za internet poslovanje, čiji je jedan od alata kontekstualno oglašavanje. Možete pokrenuti oglas i dobiti povrat odmah ili nakon nekog vremena, ili ga uopće ne možete dobiti. Ali kako izmjeriti učinkovitost oglašavanja i šta na to utiče?


Kao što svi znaju, Internet je interaktivno okruženje, može uzeti u obzir postupke ljudi (ili ciljana publika kako trgovci obično kažu). Odnosno, moguće je banalno prebrojati broj reakcija posjetitelja stranice na određeni reklamni tekst ili baner.

Ova metoda je toliko jednostavna i istovremeno indikativna da se do sada glavnim pokazateljem efikasnosti kontekstualnog oglašavanja smatrao CTR - (Click-Trough Rate).

Formula CTR-a izgleda ovako: (broj zabilježenih klikova na oglas ili baner) / (podijeljeno brojem impresija ovog oglasa) * (i pomnoženo sa 100, jer ova vrijednost izgleda jasnije kao postotak).

Drugim riječima, CTR je broj klikova (reakcija) na oglas u odnosu na broj pojavljivanja istog oglasnog modula. I izraženo kao postotak radi lakše percepcije.

Pokazatelj CTR zavisi od nekoliko faktora: vrste online oglašavanja, predmeta reklama, a posebno snažno od reklamni tekst i postavljanje slika i reklama na sajt.

CTR u baner oglasima.

Prikazivanje banera je demonstracija treperećih animiranih reklamnih modula koji aktivno pozivaju korisnike na reklamirane stranice. Njihov CTR je obično mali. Sa čime je to povezano? Prije svega, činjenicom da se u većini slučajeva baneri prikazuju svima redom bez jasne reference na stvarne potrebe određene osobe.

Naravno, mnogi stručnjaci za oglašavanje pokušavaju pronaći tematske platforme za takvo oglašavanje. Ali, morate priznati, vjerovatnoća da će svi posjetitelji čak i tematskog turističkog portala upravo ovdje i sada biti zainteresirani za popuste na izlete u Šri Lanku je izuzetno mala, pa stoga reakcija na reklamiranje banera barem nije pozitivna: rijetko kliknite, pokušajte staviti filtere i ograničiti prikaz tako "teških" videa koji začepljuju kanal i opterećuju kompjuterske resurse.

Stoga se u ovom trenutku baner oglašavanje koristi uglavnom za uticaj na sliku, posebno kada se postavlja na početne stranice portala. Prepoznatljivi logo ili brend lakše je promovirati uz pomoć grafike, animacije i drugih multimedijalnih užitaka. U ovom slučaju se koriste glavne stranice poznatih portala sa velikim prometom, a ako se uzme u obzir CTR, on nema prevashodni, odlučujući značaj. Važniji je broj impresija i minimalna cijena jednog takvog utiska jedinstvenom posjetiocu (kako se kaže, kontaktu).

Također, baner oglašavanje se koristi u jeftinim baner mrežama: u ovom slučaju, postavljanje se odvija na internim stranicama posjećenih, ali „jednostavnijih“ stranica, kao što su hosting datoteka, torrenti itd.
Svrha ovakvog oglašavanja je povećanje prometa na oglašenim resursima, pa se koriste što primamljiviji baneri, često sa porno elementima, privlačnim "žutim" naslovima poput "Kako povećati grudi za 3 veličine u 3 dana" i jeftinom animacijom.

Smatra se da je dobar CTR iznad 1%. To je ako od 1000 pregleda 10 ljudi posjeti stranicu- ovo je vrlo dobro. Baneri u takvim mrežama su jeftini, tako da je sasvim realno da se vrte stotine hiljada impresija dnevno, primajući oko hiljadu posetilaca dnevno.

CTR u kontekstualnom oglašavanju (Yandex Direct, Google Adwords).

Normalan prosječan CTR u Yandex.Directu za oglašavanje robe i usluga u potrazi smatra se nivo od 5-10%, odličan pokazatelj je 15-20% i više. U Google.Adwords, nivo CTR-a je obično nešto viši nego u Yandexu, jer su reklame na Google-u vidljivije. U kontekstu mreže YAN i CMS se smatra normalnim CTR od oko 0,5-0,6%

Radi praktičnosti, dat ću jednostavnu tablicu koja prikazuje glavni CTR za oglašavanje robe i usluga na Internetu koristeći popularne sisteme kontekstualnog oglašavanja.

Obraća pažnju

U tabeli dajem CTR indikatore u% posebno za oglašavanje na pretraživačkoj mreži, koje je prikazano samo u traži. Ako imate i kampanju u pretraživanju i mreže, onda u statistici trebate posebno tražiti CTR za pretragu, a zasebno za mreže. U Yandexu, na primjer, to se radi u statistici ovdje:

Zašto uopće povećavati CTR?

Podizanje CTR-a u online oglašavanju je zadatak broj 1 za specijaliste. Na kraju krajeva, sistemi kontekstualnog oglašavanja primaju novac samo za stvarne prijelaze na web stranicu klijenta, pa su vitalno zainteresirani da je bilo klikova na oglase i ohrabruju oglašivače da postavljaju takve oglase koji će uživati ​​povećan interes i klikljivost.

Postavili ste netačan oglas na koji skoro niko ne klikne? Pa, cijena jednog klika za vas će biti, recimo, 3 puta veća nego za konkurenta koji je dao uzbudljiviju ponudu.

Usput, ako je CTR za određene fraze ispod 0,5% (na Yandexu), tada se oglasi za njih više uopće neće prikazivati ​​- nitko neće besplatno prikazati vaš oglas. Osim toga, i Google i Yandex jednostavno automatski podižu minimalnu ponudu po kliku oglasa s lošim učinkom.

Budući da budžeti za oglašavanje nisu elastični, gornja granica cijene po kliku obično je ograničena na određenu vrijednost. Dakle, slika teži da se interesantnije ponude na koje se češće klikne više prikazuju, pružajući značajne pogodnosti svojim oglašivačima i garantujući visoki plasmani uz relativno nisku cijenu po kliku.

Dakle, ako se ne ulože napori da se poveća CTR, reklamna kampanja će biti preskupa, a efekat od toga mali.

Kako povećati CTR u Directu i AdWordsu?

Ima ih nekoliko jednostavna pravila, koji pomažu da se poveća CTR bilo koje reklamne kampanje na pretraživačima.

Jedan ključ = najmanje jedan oglas.

Za svaku ključnu riječ morate napisati svoj oglas tako da ključ bude uključen u naslov i tekst. Zamorno je, naravno, ali se isplati. CTR se povećava nekoliko puta. Zašto radi? Jer ako u oglasu postoji upit za pretragu, onda je on istaknut bold.

Pogledajte kako to izgleda:

U ovom slučaju, naziv oglasa u potpunosti uključuje upit za pretraživanje, koji je u ovom slučaju istaknut podebljanim stilom. Oglasi koji odgovaraju ključnim riječima s tekstom su vidljiviji i stoga je njihov CTR obično mnogo veći.

Inače, za neke vrlo konkurentne zahtjeve ima smisla napraviti nekoliko oglasa za svaki takav zahtjev, a zatim odabrati najefikasniji za stalnu demonstraciju.

Isključite uslugu automatskog odabira riječi.

Ova usluga omogućava sistemu Yandex da prikazuje oglase ne samo za riječi koje je oglašivač odredio, već i za druge slične upite. Po mom mišljenju, preporučljivo je koristiti ga samo ako ima malo klikova na vrlo usku oglašenu temu.

U svim ostalim slučajevima to će uvelike smanjiti CTR i potrošiti budžet, jer ako klijent prodaje “toyota automobile”, onda će se i njegovi oglasi prikazivati ​​na zahtjev “VAZ auto”. Mislim da je tu sve jasno.

Nemojte koristiti tematske stranice.

Kao što pokazuje praksa, za oglašavanje robe i usluga, tematske stranice su vrlo rijetko efikasne. To je zbog činjenice da su klikovi na tematske stranice neplanirani. Odnosno, korisnik je lutao internetom, slučajno vidio zanimljiv oglas - prebacio se. Ali sada nije planirao bilo kakve kupovine. Stoga, velika većina jednostavno napusti stranicu oglašivača bez poduzimanja bilo kakve marketinške akcije.

Druga stvar je prelazak sa pretrage. Tamo klijent već traži proizvod ili uslugu, a šansa da nakon odlaska na web stranicu oglašivača bude izvršena kupovina je mnogo veća.

Osim toga, mnogi beskrupulozni vlasnici web lokacija koji primaju naknadu od Yandexa za klikanje na reklame i dalje uspijevaju kliknuti na oglase kupaca, unatoč činjenici da je to vrlo strogo zabranjeno pravilima. Ili često, korisnici mogu jednostavno greškom kliknuti na takve oglase, promašivši miš. Stoga, za konkurentne reklamne kampanje vezane za prodaju roba i usluga, kako bi se uštedio budžet, ne preporučujem korištenje tematskih stranica.

Retargeting bolje funkcionira na tematskim stranicama. Stoga, ako je planirano aktivno korišćenje ovog marketinškog alata, onda u ovom slučaju ima smisla uključiti tematske stranice postavljajući im cijenu od 20-50% cijene navedene u pretrazi. U drugim slučajevima, sajtove je potrebno isključiti ili pažljivo pratiti sajtove i ručno odabrati nekoliko koji su najprikladniji za datu kampanju. U tom slučaju možete povećati CTR na Yandex.Directu, jer se ovaj pokazatelj izračunava odvojeno pretraživanjem i web lokacijama.

Pažljiv odabir negativnih ključnih riječi.

Očigledno, nema smisla da se online trgovina koja prodaje parne čistače prikazuje na zahtjev. "uradi sam parni čistač" ili priručnik za parni čistač. Zaista, uz pomoć ovih zahtjeva ljudi ne traže prodavača, već besplatne informacije i ne namjeravaju da kupe. Kao rezultat toga, takav utisak će biti prazan - najvjerovatnije niko neće kliknuti na oglas i CTR će se smanjiti iz vedra neba.

Stoga, prije pokretanja kampanje, svakako biste trebali pogledati statistiku ključnih upita i istaknuti iskreno suvišne riječi tako što ćete ih kopirati i zalijepiti u odgovarajući dio postavki kampanje. Najlakši način da to učinite je u servisu wordstat.yandex.ru.

Idemo na uslugu statistike Yandex, unesite upit "alpsko skijanje":

Pogledajte - koliko će biti nepotrebnih utisaka ako ne koristite negativne ključne riječi! Svi ovi prazni utisci smanjuju vaš CTR i povećavaju vaš CPC.

Obično preporučujem analizu stranica sa statistikom sve dok broj upita za pretraživanje ne dostigne manji od 50. Niže vrijednosti se mogu zanemariti. Međutim, u složenim slučajevima ili s visoko specijaliziranim temama, možete zaroniti još dublje.

Besplatno preuzimanje

Trenutno možete preuzeti gotove negativne ključne riječi koje koristim kao osnovu za mnoge reklamne kampanje - jednostavno je i besplatno. Dovoljno je da unesete ispravan e-mail i nakon potvrde videćete kompletan sadržaj ove stranice.

Možete dobiti ukupno oko 700 negativnih ključnih riječi besplatno, obično je učinak njihove upotrebe - povećanje CTR-a za 250-300% u poređenju sa kampanjom bez negativnih ključnih riječi!

Besplatno preuzimanje

Ako vaš e-mail nakon pretplate ne dobije e-poruku za potvrdu obavještenja (ovo se ponekad događa ovisno o vrsti vašeg poštanskog sandučeta), tada postoje sljedeće opcije:

  • Sačekajte 5-10 minuta.
  • Pokušajte s drugom mrežom pošte, mail.yandex.ru ili gmail.com rade najbolje.
  • Provjerite svoj spam folder - možda je prava e-pošta tamo. Zatim ga obavezno označite i kliknite - NE spam.
  • Ako ništa drugo ne uspije, pišite mi na i dostavite link do stranice, verziju pretraživača i približnu proceduru.

Ako imate komentare ili ste spremni da ponudite svoje liste - pišite u komentarima.

Koristite tačna podudaranja ključnih riječi.

Šta je to? Recimo da se oglašivač oglašava za ključnu riječ "kupi skije". Mislite li da će se oglas prikazati samo za ovaj upit? Kako god. Prikazaće se i za upit "kupovina starih skija", i za upit "veleprodaja skija" itd.

U Yandex.Directu nije sve tako tužno, a upotreba negativnih riječi praktično eliminira takve prazne utiske. Odnosno, dovoljno je negativnim ključnim riječima dodati tekstove nepotrebnih upita, na primjer, "-veleprodaja", "-staro" i oglasi za njih se neće prikazivati.

Ali kada radite sa Google.AdWordsom, potrebno je koristiti tačan način korištenja ključne riječi. Pošto ovaj sistem podrazumevano primenjuje koliko su široka podudaranja, da će za isti upit „kupiti skije“ prikazati i upite: „prodaja sanjki“, „alpsko skijanje“ itd.

Kako je ovaj način omogućen? Svaki ključ koji treba da bude prikazan tačno, bez upotrebe sinonima, potrebno je navesti kada se dodaje u sistem, ovako: „kupi skije“. U tom slučaju, sistem će prikazivati ​​oglase samo za upite „kupite skije“ + nešto drugo, na primjer, „kupite skije u Moskvi“ ili „kupite skije u prodavnici“.

Ako budžet uopće nije gumeni i trebate još preciznije podudaranje, bez dodavanja dodatnih riječi zahtjevu, tada se fraza uzima u uglaste zagrade: [kupite skije]. Oglas će se prikazati samo na ovaj direktan zahtjev. Ukoliko korisnik u pretragu unese upit "kupite skije u Sankt Peterburgu", oglas se neće pojaviti.

Rad sa tekstom oglasa

Što je tekst zanimljiviji, više ljudi će kliknuti na njega. Ali ovdje je važno ne preigrati se i reći istinu, iako u uljepšanoj formi. Inače, može biti mnogo posjeta, ali malo narudžbi (u ovom slučaju govore o niskoj konverziji oglasa).

Pokušajte odabrati jednu ili više konkurentsku prednost i dati sažet naglasak na to u naslovu ili tekstu oglasa. Po mom mišljenju, najbolje funkcionišu oni tekstovi u kojima postoji korist formulisana u vidu zanimljivog nestandardnog predloga.

Dozvolite mi da objasnim: standardni popusti se više ne drže ni za koga. Potrebni su nam ili nestandardni popusti ili drugi „mamci“.

Oglas sa naslovom: „Drveni prozori. Popusti! nije imao vrlo visok CTR u Yandex.Directu.
Ali samo nekoliko dodira i reklama s takvim naslovima djelovali su dvostruko bolje:

Stoga je idealna opcija ako je oglašivač toliko razvijen da ima mnogo nestandardnih ponuda i mogućnosti. U ovom slučaju, prilično ih je lako pobijediti u oglašavanju. Ako je oglašivač jednostavan kao grabulja, morat ćete sami razmisliti: šta bi stajalo u reklami da bi privukli pažnju publike na nestandardan način.

Više odgovora

Općenito, sastavljanje oglasa na koje se može kliknuti je umjetnost za koju su se specijalizirali mnogi ozbiljni profesionalci. Ali za početnika stručnjaka za oglašavanje, postoje lakši načini da se postigne prilično dobar rezultat, a da se ne provedu besane noći pokušavajući ugurati radni slogan u nesretnih 30 znakova. Možete jednostavno pogledati vrhunske konkurente u visokokonkurentnoj regiji (na primjer, Moskva) i njihove stvarno funkcionalne tekstove oglasa. Isti "pad cijene" sam posudio od nekoga i radio je savršeno, pokazujući pristojne rezultate.

Prilikom sastavljanja oglasa potrebno je iskoristiti sve mogućnosti koje sistem pruža kako biste ga učinili što atraktivnijim i uočljivijim. Trenutno isti Yandex.Direct omogućava postavljanje takozvanih brzih linkova, adrese i telefonskog broja kompanije, slika kada se postavljaju na tematske stranice. Korištenje ovih funkcija može značajno povećati CTR, jer takvi oglasi često izgledaju povoljnije od konkurencije.

I ne zaboravite da iu Google.Adwords i Yandex.Directu, za svaki ključni upit, možete koristiti nekoliko različitih opcija za tekstove oglasa kako biste, prema statistici, odabrali najefikasniji tekst koji izaziva najveći odziv korisnika interneta .

Ovo, naravno, nisu svi načini povećanja CTR-a oglasa, već neki od najefikasnijih. Koristeći ih barem nekoliko (ili bolje, naravno, sve odjednom), zaista možete povećati CTR u Directu i Adwordsu nekoliko puta.

Barem za početak osnovna teorija za neupućene. CTR (Click-Through Rate) je stopa klikanja, odnosno omjer klikova i vaših reklama na ukupan broj impresija. CTR se koristi za procjenu učinkovitosti i pojedinačnih oglasa i web lokacija ili kampanja u cjelini.

Šta utiče na CTR?

Na primjeru oglasa u Yandex pretrazi analizirat ćemo faktore koji utječu na stopu klikanja. Prvo, ovo pozicija oglasa. Oglasi koji se nalaze na posebnom plasmanu će prikupiti više klikova od onih koji skupljaju prašinu u garanciji. Ne dolaze svi korisnici do dna stranice, a kamoli do drugog ili trećeg. Drugo, ovo atraktivnost oglasa, što je zapravo tema za posebnu raspravu. Postoje pravila kako bi vaš oglas bio privlačan, ali ne zaboravite na jedinstvenost, pokušajte da se razlikujete od konkurencije i ponudite nešto što niko drugi nije ponudio. Isto se može preporučiti u vezi reklamnih banera ili slika za oglase na reklamnim stranicama. Ne zaboravite na vanjski faktori, koju nismo u mogućnosti da kontrolišemo, pa možemo samo da se prilagodimo. Svaka niša ima svoju, ali, po pravilu, govorimo o tržišnim trendovima u njihovom najširem smislu.

Šta kaže CTR?

U nedavnoj fanatičnoj potrazi za visokim konverzijama, rekli smo da čak i hipotetička konverzija stranice od 100% može sasvim realno koegzistirati s poslovnim gubicima. Slična je situacija i sa CTR-om. Uvijek razmatrajte sve pokazatelje u kompleksu, a još bolje - brinite o fizički opipljivim rezultatima, a ne o prekrasnim brojevima u Yandex.Direct statistici. Jer jedan CTR indikator vam ništa neće reći. Prvo, ne govori o profitabilnosti vašeg poslovanja ili broju prodaje. Procijenite sami: osoba klikne na super atraktivan oglas, ali vidi ili užasan sajt, ili nešto što se kosi sa pogodnostima obećanim u oglasu. Tako je oglas samo privukao pažnju, a sajt se ni na koji način nije nosio sa svojim zadatkom - da proda.

Nadalje, CTR možda čak i ne ukazuje na dobro podešen oglas.. Često nam se obraćaju za postavljanje oglašavanja ili izradu web stranice, što zahtijeva postizanje određenih pokazatelja (najčešće iste konverzije ili cijene po kliku). Obično je moguće objasniti da ovi indikatori mogu izgledati lijepo, a da ne daju zadovoljavajući učinak, pa bi trebali brinuti o njima u manjoj mjeri. Ali nije uvijek moguće uvjeriti, i osoba odlazi da traži drugog umjetnika i, vrlo vjerojatno, pronađe freelancera koji je spreman garantirati uslovni CTR od 10-15%. Može li se nositi s takvim zadatkom? Bez sumnje. Ali ono što ga sprječava da piše oglase samo za najpopularnije ključeve (visok CTR je posljedica njihove popularnosti i ničega drugog) ili, obrnuto, rijetke za koje se ne prikazuju konkurenti, zbog kojih će vaš oglas biti kliknut zbog nedostatka alternativa, i nije važno koliko vam je isplativo da kliknete na ovaj ključ. Da ne spominjem da se oglas možda ne prodaje. Recimo da imate internet prodavnicu kuhinjskih aparata, a osoba vam dođe na upit "opis mašine za pranje sudova". Kolika je vjerovatnoća da će onaj ko ne unese ni ključ “cijena” ni “gdje kupiti” naručiti kod vas? Samo treba da pogleda karakteristike. Međutim, to je bio klik koji je podigao vaš CTR, ali vam nije donio ni novčića profita.

CTR u Yandex.Directu

Odmah nakon prethodnog pasusa, nemojte misliti da je CTR metrika čija je jedina korisnost reklamne agencije mogao se pohvaliti statistikom pred kupcem koji je slabo upućen u suštinu problema. Naravno, to nije slučaj i postoji barem jedna korist od visokog CTR-a. Što je veći CTR, to je niža cijena po kliku. Možete uzeti u obzir slučajeve kada oglašavanje ne prati zahtjeve koji nas zanimaju ili uporediti 10 klikova po cijeni od 10 rubalja, koji ne daju narudžbe, i 5 klikova po 25 rubalja, nakon čega izvršite tri prodaje, ali sada mi govorit će o standardnijim situacijama. I o čemu mnogi ne nagađaju.

Zapravo, Yandex prodaje impresije oglašivačima, a ne klikove (kako to službeno zvuči). Pretpostavimo da za 100 prikaza oglasa za određeni ključ on, Yandex, želi dobiti 10 USD, što se izračunava na osnovu aukcije oglašivača. Koliko će klikova izaći iz ovoga, sistem uopšte ne brine. I imate oglas sa CTR od 5%. Dakle, 100 prikaza Vašeg oglasa će dovesti do pet klikova, odnosno cijena jednog klika će biti 2$. Sada zamislite da ste prepisali svoj oglas, a njegov CTR se povećao na 10%. Mijenjamo brojeve u prethodnom izrazu i dobivamo cijenu po kliku od samo 1 USD. Obrnuti odnos između CTR-a i cijene po kliku je očigledan. Sada razmislite da li je Yandex zainteresiran da vam se češće prikazuje kada vidi vaš rast. Naravno, da, i povećanjem broja impresija, iako po nižoj cijeni, Yandex se nalazi u pozitivnije i čak je spreman da podigne vaš oglas više, tako da možete biti na prvoj liniji posebnog plasmana zbog visokog CTR-a i platiti manje od konkurenta koji je na trećem.